הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/12/2009 7:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  lee עם תוכן  חוצה ישראל באפניים
נושא: חוצה ישראל באפניים  תאריך: 4/12/2009 7:55:00 PM
מחבר/ת: lee

שלום,
מחפשת קבוצה שעומדת לרכב את חוצה ישראל באופניים, ועושה את המסלול ברצף- למטרת תיעוד.
מכירים? אולי אתם או חבריכם? אתם?

לפרטים נוספים אשמח מאוד אם תיצרו עימי קשר בנייד
לי 0505436778


חזרה לפורום