טקסט הודעת פורום
| 4/12/2009 7:55:00 PM |
|
נושא: חוצה ישראל באפניים תאריך: 4/12/2009 7:55:00 PM
מחבר/ת: lee
שלום, מחפשת קבוצה שעומדת לרכב את חוצה ישראל באופניים, ועושה את המסלול ברצף- למטרת תיעוד. מכירים? אולי אתם או חבריכם? אתם?
לפרטים נוספים אשמח מאוד אם תיצרו עימי קשר בנייד לי 0505436778
|
חזרה לפורום |
|
|