הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/12/2009 8:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בילבו באגינז עם תוכן  היום נקרע לי חישור אחד
נושא: היום נקרע לי חישור אחד תאריך: 4/12/2009 8:48:00 PM
מחבר/ת: בילבו באגינז

כמו כן, עשיתי נסיעת נסיון קצרה מאוד, ללא קפיצות , בחיפה.
קצת דיוושים.
לא שמתי לב לחישור הקטוע עד, אלא לשפשוף על הבלם האחורי.
מה שכרגע נשאר להחליט, הוא:
האם זו שמינית, או שזה גלגל שהורכב קצת באלכסון או שבלם אחורי לא מאוזן.

גם גיליתי שמכסה הקראנק שאמור להיות במקום הגלגל שיניים הגדול ביותר, ולהגן על 2 שנותרו, ועל הרגל - נסדק.
זה אומר שאולי כדאי להחליף את כל הקראנק.

המון תודה על העצות.

סגנון הרכיבה שלי אינו מוגדר בינתיים,
נקרא לזה AM, למרות שכל מה שאני יודע לעשות זה לקפוץ מעל מכשולים לא מי-יודע-כמה גבוהים, לדווש ולשחק קצת עם משקל הגוף קדימה\אחורה.
אני מנסה ללמוד ע"י התנסות בינתיים.

אחר כך אשאל שאלות טכניות על הרכיבה.

האמת, המוכר בחנות X שבה ביקרתי היום שכנע אותי, ששדרוגים הדרגתיים ביביאו אותי באמצעות 5-6 אלף שקל לאופניים שעולים 4.5-5 אלף ש"ח.
ואם אני אלך על זוג חדש אני אקבל 3 שנות אחריות על השלדה, שנת טיפולים וכו´ בסדנא של החנות וכו´.

אני תוהה האם פשוט לקנות זוג חדש בתשלומים או באמת ללכת ע"פ התוכנית הראשונית.

גם עוד משהו:
הראו לי כסדה "מקורית", שעלותה אמורה להיות בסביבות 500 שקל.
ולעומתה משהו יותר פשוט בערך ב-300.
הגימור והנוחות של היקרה היו באמת סבבה...
500 שקל כסדה פתוחה (ללא מגן לסת תחתונה) - זה ... סביר ?
חשבתי בזמנו שאלה מחירים של כסדות DH....



חזרה לפורום