טקסט הודעת פורום
4/12/2009 8:50:00 PM
בילבו באגינז
לגבי הנאבה, אתה צודק
נושא:
לגבי הנאבה, אתה צודק
תאריך:
4/12/2009 8:50:00 PM
מחבר/ת:
בילבו באגינז
יש הכנה לדיסק, צודק 100%
אני אתקן את החישור ואחליף את הצמיג האחורי למשהו טוב מחר.
חזרה לפורום