הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/12/2009 8:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בילבו באגינז עם תוכן  לגבי הנאבה, אתה צודק
נושא: לגבי הנאבה, אתה צודק תאריך: 4/12/2009 8:50:00 PM
מחבר/ת: בילבו באגינז

יש הכנה לדיסק, צודק 100%
אני אתקן את החישור ואחליף את הצמיג האחורי למשהו טוב מחר.




חזרה לפורום