הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/12/2009 9:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בילבו באגינז עם תוכן  תודה על המידע
נושא: תודה על המידע תאריך: 4/12/2009 9:35:00 PM
מחבר/ת: בילבו באגינז

עכשיו אני הרבה יותר משכיל בג´יפה :)

אני קצת מתעצל לחפש:
האם החנות לא גובה על משלוח מעל לסכום מסויים ?
כמה עולה משלוח בכלל ?




חזרה לפורום