טקסט הודעת פורום
4/12/2009 9:35:00 PM
בילבו באגינז
תודה על המידע
נושא:
תודה על המידע
תאריך:
4/12/2009 9:35:00 PM
מחבר/ת:
בילבו באגינז
עכשיו אני הרבה יותר משכיל בג´יפה :)
אני קצת מתעצל לחפש:
האם החנות לא גובה על משלוח מעל לסכום מסויים ?
כמה עולה משלוח בכלל ?
חזרה לפורום