נושא: תסלח לי... תאריך: 4/12/2009 11:28:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
או שאל תסלח לי אבל המשפט האחרון שלך קצת מטופש. זה כמו להגיד "מי שקונה מרצדס הוא טיפש",לא? אני לא יודע כמה זמן אתה רוכב,על מה אתה רוכב ומי נתן את ההוראה, אבל כאחד שהתנסה באיזה זוג אחד או שניים או שלוש או ארבע אני שמח להודיע לך חגיגית גם אני חשבתי פעם כמוך והתבדתי,ככל שרמת הרכיבה שלך והניסיון עולה גם היכולת להעריך אופניים עולה בהתאם,כמובן עד גבול מסויים שהוא גבול הפלצנות ואצל כל אחד הגבול הזה שונה. אתה יודע למה זה שקונה שעון ב-50,000 ש"ח קונה אותו?........כי הוא יכול,זה לא הופך אותו לפראייר,זה הופך אותו לשופוני אנאס. הפראייר או הטיפש זה אחד שלא יכול לקנות שעון ב-50,000 ש"ח אבל קונה בכל זאת.
|