הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/3/2004 6:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דור עם תוכן  אחי אני מחפש אופניי אורבן חזקות, וקצת לטריאל.
נושא: אחי אני מחפש אופניי אורבן חזקות, וקצת לטריאל. תאריך: 9/3/2004 6:05:00 PM
מחבר/ת: דור

זה מה שאני מחפש?? (אני משדרג את הבולם...)


חזרה לפורום