נושא: בעיה / רעש בבולם קדמי Rockshox Reba תאריך: 4/13/2009 10:55:00 AM
מחבר/ת: ארז ב.
לאחרונה החלו נקישות מוזרות בבולם הנ"ל בזמן שהוא מתכווץ - ושמתי לב שהמהלך קטן למשהו כמו 6ס"מ, כשהבולם מתכווץ מעט הוא פשוט נתקע מכנית ומשמיע רעש מתכתי. כמו כן הנעילה לא מתפקדת. לחצי אוויר (חיובי ושלילי) תקינים, ויש שמן בצד ימין. מישהו נתקל בבעיה?
|