טקסט הודעת פורום
| 4/13/2009 1:02:00 PM |
|
נושא: יש לי ניסיון עם ה530 על אנדורו 2006 ו2008 תאריך: 4/13/2009 1:02:00 PM
מחבר/ת: רותם 12
והוא יתאים לגבי ה591 אני לא יכול להגיד על 2006 אבל על ה2008 הוא התאים אבל נראה שבגלל המיקום של הבולם ב2006 זה יכול להיות בעייתי יותר. אבל אתה יכול לפנות לשירות לקוחות של THULE ולבדוק איתם.
|
חזרה לפורום |
|
|