טקסט הודעת פורום
| 4/13/2009 2:29:00 PM |
|
נושא: מתאם לבולם קידמי לקנונדייל תאריך: 4/13/2009 2:29:00 PM
מחבר/ת: eyal cannondale
רוצה להחליף את הבולם הקידמי לבולם ארוך יותר. כרגע הוא 80 . אולי מישהו יודע על איזשהו מתאם שאפשר להרכיב על קנונדייל . או אים יש בולם קנונדייל 110.???
|
חזרה לפורום |
|
|