הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/13/2009 2:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  eyal cannondale עם תוכן  מתאם לבולם קידמי לקנונדייל
נושא: מתאם לבולם קידמי לקנונדייל תאריך: 4/13/2009 2:29:00 PM
מחבר/ת: eyal cannondale

רוצה להחליף את הבולם הקידמי לבולם ארוך יותר. כרגע הוא 80 . אולי מישהו יודע על איזשהו מתאם שאפשר להרכיב על קנונדייל . או אים יש בולם קנונדייל 110.???


חזרה לפורום