נושא: יש אפשרות נוספת לנשיאה על הגג תאריך: 4/13/2009 4:34:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
שווה לבדוק - http://ez-quick.co.il/index1.htm
אני בניתי בעצמי ומשתמש במתקן דומה בעלות של כ-100 ש"ח (בנוסף לעלות הגגון האוניברסלי - 150 ש"ח) ויכול לשאת 2 זוגות אופניים על הגג, יכול להעיד שהוא יציב יותר מהמתקנים הקנויים מאחר והאופניים הפוכות ונקודות העגינה של האופניים (הכידון והמושב) יוצרים יציבות גדולה יותר יחסית לשיטה ה"קונבנציונלית" של THULE ודומיו, מעבר לכך שהרכבת האופניים והורדתם מהמתקן קלה יותר (אין צורך לתמוך את האופניים כשמפרקים/מרכיבים את התמיכה של המתקן).
חוץ מזה אין כל קשר למיקום הבולם, צינורות השלדה, עובי הצמיגים, וכד´.
|