נושא: צריך רק לבדוק לפני תאריך: 4/13/2009 6:42:00 PM
מחבר/ת: רותם 12
אם הבלמים שלך יכולים להיות הפוכים בלי שייכנס אוויר למערכת או שיידלוף שמן החוצה, ואני יודע ממקור שני שכידון מקרבון לא הולך טוב אם שיטת העיגון הנ"ל אבל אם הדברים הללו לא קיימים אצלך אז זה פיתרון זול ואיכותי ומומלץ, למרות שלדעתי הוא לא נוח יותר מה 591 של THULE אבל בטוח יותר זול ואיכותי לא פחות.
|