הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/13/2009 7:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  roei sail עם תוכן  אני יודע
נושא: אני יודע תאריך: 4/13/2009 7:52:00 PM
מחבר/ת: roei sail

גם אני אמרתי את זה אבל את יודע מגזימים עם זה ...
סוף סוף עד שהמשטרה עושה משהו (למרות שנתנו לה הכל בידיים והיא רק הייתה צריכה לקחת) אז למה לא להגזים ?!

אבל הכל בסדר האופניים כבר אצלו בבית.

חוץ מזה ראיתי עוד כתבה על זה בעיתון :p
סיפור גדול נהיה מזה ...


חזרה לפורום