הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/13/2009 9:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  בלמים הידראוליים
נושא: בלמים הידראוליים תאריך: 4/13/2009 9:40:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

הם מערכת סגורה, אם אין נזילות במערכת (ולא אמורות להיות) אז אין שום סיבה שיכנס אויר למערכת, גם כשהאופניים הפוכות.
אני מוביל כך את האופניים שלי (וגם את הקודמות) כבר מספר שנים ולא נתקלתי בכל בעיה.

אני לא רואה כל סיבה שכידון קרבון יהווה בעיה, הכוחות הפועלים עליו ברכיבה (ובטח ברכיבה אגרסיבית) הם גדולים הרבה יותר מאשר בנשיאת האופניים על הגג בצורה הזו ובנוסף הכידון מתחבר למנשא בגריפים כך שיש גם ריפוד.


חזרה לפורום