הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/13/2009 10:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רותם 12 עם תוכן  כמו שאמרתי
נושא: כמו שאמרתי תאריך: 4/13/2009 10:07:00 PM
מחבר/ת: רותם 12

יש לי ניסיון עם כידון קרבון שנפגע מצורת העמסה,ולא אמרתי שהוא נשבר וידוע שאם יש נזק במעטפת לפעמים זה מוביל לקריסה, דבר שני נכון שהמערכת סגורה אבל עדיין ואתה מוזמן לבדוק את זה יש מערכות הידראוליות שכשהן הפוכות והשמן יורד לכיוון הידיות הבלימה נפגמת או לא עובדת ונכנס אוויר או שיש דליפת שמן.
לילה טוב


חזרה לפורום