הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/13/2009 11:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  רק להבהיר
נושא: רק להבהיר תאריך: 4/13/2009 11:00:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

בבלמים הידראוליים נוזל הבלימה ממלא באופן מוחלט (בכל אופן אמור למלא) את כל החללים הפנימיים במערכת (קליפר, צינור וידית).
אין דבר כזה ש"השמן יורד לכיוון הידיות" - הוא כבר שם.

מערכת בלימה הידראולית היא לא מנוע, אין לה אגן שמן למטה וכאשר הופכים השמן יורד, דולף או נוזל...

אולי אתה מתכוון לכך שבמערכות שעברו בלידינג לא טוב יש בועות אויר וכאשר הופכים את האופניים בועות האויר עלולות להגיע לקליפרים ולפגום (עד כדי לבטל) בפעולת הבלימה.
במערכת תקינה הדבר לא קיים.

מי שסיפר לך שיכול להכנס אויר למערכת תקינה או שנוזל הבלימה יכול לדלוף ממנה, כנראה לא ידע על מה הוא מדבר או שעבד עליך...


חזרה לפורום