הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/14/2009 12:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון עם תוכן  מה קונים?
נושא: מה קונים? תאריך: 4/14/2009 12:23:00 AM
מחבר/ת: דורון

שלום לכולם , אני לפני שדרוג האופניים לשיכוך מלא, רוכב XC בשבתות וערבים עם פזילה לכוון AM בשלב מאוחר יותר. אני מתלבט בין FOCUS cypress מודל 2009 במחיר 4500 ש"ח לבין לחכות כמה שבועות ל- HARO R5 במחיר לא ידוע (כנראה סביב 5000 ש"ח).
מה אדוני אומר? :eek:


חזרה לפורום