נושא: אחי עזוב תאריך: 4/14/2009 12:41:00 AM
מחבר/ת: רותם 12
אני לא אכנס לויכוח אני מבין שאתה יודע מה אתה אומר ואני ומניסיוני הדל גם מבין כמה דברים על המערכות ההידראוליות ואני יודע שאין שם אגן שמן ושזה לא מנוע.... :suss: אבל זה לא משנה. היה חשוב לי להבהיר נקודה שנתקלתי בה בעבר עם אופניים שעמדו הפוך המערכת לא עבדה כמו שצריך בכל פעם מחדש. ואני לא יודע אם זה בגלל הבלידינג שנעשה לא כמו שצריך או בגלל הלחץ שנוצר כשהן היו הפוכות (וכנראה שנוצר לחץ), בכל מקרה הרגשתי צורך לתת מניסיוני בכל מקרה לגבי המנשא שהצעת הוא מעולה וייתן מענה זול ואיכותי למעט ההסתייגויות שלי.י שלך יש הסתייגויות מהן.
|