נושא: הפי 1 שלי תאריך: 4/14/2009 1:11:00 AM
מחבר/ת: ron ron
דבר ראשון לפני המחירה אני רוצה להגיד תודה לאח שלי היקר ידין..תודה אחי על כל העזרה והכל..
עכשיו לגבי המחירה יש לי פי 1 עם ברקסים הידראולים..דאור 535 הידראולי האופניים חדשות שוכבות במחסן..אני יכול להסתדר איתך במחיר..דבר איתי 207549077 פלאפון 0547550712 אל תתבייש להתקשר.
|