הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/14/2009 1:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  TSR 5 2009 ! היה חזקקק
נושא: TSR 5 2009 ! היה חזקקק תאריך: 4/14/2009 1:02:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

היה ממש ממש טוב !
מלא רוכבים !
חצינו את רוב תל אביב !
מלא דברים מטורפים !
הינה קצת תמונות:
http://www.tapuz.co.il/Communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=19479&msgid=35279632
(זה כמובן לא כל ה TSR ..זה רק מה שהיה בגולדה)


חזרה לפורום