נושא: TSR 5 2009 ! היה חזקקק תאריך: 4/14/2009 1:02:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
היה ממש ממש טוב ! מלא רוכבים ! חצינו את רוב תל אביב ! מלא דברים מטורפים ! הינה קצת תמונות: http://www.tapuz.co.il/Communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=19479&msgid=35279632 (זה כמובן לא כל ה TSR ..זה רק מה שהיה בגולדה)
|