נושא: בסכום כזה תאריך: 4/14/2009 7:53:00 PM
מחבר/ת: רותם 12
הייתי נשאר עם ההקלר או מחפש זנב קשיח ביד שניה בסגנון של: http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=96875#Image http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=96833#Image http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=96871#Image לא התייחסתי למידה אבל אלו הדוגמאות שאני חושב שיתאימו בסכום הזה ואת חלקם אתה יכול גם לשפר, מבחינת קסטה מעבירים וכו´ ולהישאר באותו תקציב, אבל יש פה בפורום עוד כמה כרישים וותיקים שיוכלו לתת הצעות בהצלחה.
|