הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/14/2009 10:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רותם 12 עם תוכן  הבנתי את זה
נושא: הבנתי את זה תאריך: 4/14/2009 10:45:00 PM
מחבר/ת: רותם 12

אבל התכוונתי לכך שאופניים איכותיות ומתאימות לתחרויות ב2000 ש"ח קשה למצוא לכן עדיף להתחרות עם ההקלר שייעשו עבודה יותר טובה מאופניים ב2000 ש"ח
ושוב זו דעתי בלבד.


חזרה לפורום