טקסט הודעת פורום
| 4/14/2009 10:45:00 PM |
|
נושא: הבנתי את זה תאריך: 4/14/2009 10:45:00 PM
מחבר/ת: רותם 12
אבל התכוונתי לכך שאופניים איכותיות ומתאימות לתחרויות ב2000 ש"ח קשה למצוא לכן עדיף להתחרות עם ההקלר שייעשו עבודה יותר טובה מאופניים ב2000 ש"ח ושוב זו דעתי בלבד.
|
חזרה לפורום |
|
|