טקסט הודעת פורום
| 4/15/2009 4:36:00 AM |
|
נושא: צביעת כידון... תאריך: 4/15/2009 4:36:00 AM
מחבר/ת: adi lasman
היי, יש לי כידון כרומולי של AXIOM. רציתי לישאול אם מישהו מבין הייטב בצביעה של כידון ? אני רוצה ליצבוע אותו בכתום.. באיזה צבע להישתמש ? איזה חברה ? איפה קונים כזה צבע? וכמה עולה? שיטות ייעול היתקבלו ביברכה תודה מראש! =]
|
חזרה לפורום |
|
|