הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/15/2009 1:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  ככה ...
נושא: ככה ... תאריך: 4/15/2009 1:08:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

תפרק את הסטם .. ידיות .. קח נייר שיוף עדין תשייף את הצבע מהקדון,כמה שיותר יותר טוב.
עכשיו יש כמה אפשרויות .. אם תצליח למצוא צבע בסיס .. תקנה צבע בסיס תמרח/תרסס תחכה עד שזה מתיבש ואז תמרח שיכבה ראשונה של צבע(איזה צבע ? לך להום סנטר/אייס,כל החנויות האלה .. תגיד שיש לך לצבוע משהו שהחומר הוא כרומלי איזה צבע הכי טוב.. צבע טוב תוצאה טובה)
אתה צובע שכה אחת .. תחכה איזה שעה .. תן לה להתייבש טוב טוב טוב ואז שוב ..
תן לכידון עוד איזה שכבה טובה של צבע .. סה"כ תן לה איזה 3 שכבות עדינות (תרסס ממרקח של 20-30 ס"מ ובמקום בלי רוח שהצביעה תיהיה כמה שיותר אחידה)
ובסוף .. אחרי שסיימת עם הצבע .. הכול יבש .. אתה עובר עם לקה ! זה חשוב מאוד.
תן לכידון איזה 2 שכבות לקה .. וזה הכול.
אני גם מתכוון לעשות את זה בקרוב.
בהצלחה


חזרה לפורום