הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/16/2009 1:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ג´ון טראביס עם תוכן  אופנים לתחרויות XC
נושא: אופנים לתחרויות XC תאריך: 4/16/2009 1:03:00 AM
מחבר/ת: ג´ון טראביס

האם יש איזשהוא דגם מומלץ לתחרויות XC
האם מומלץ ז"ק או לחילופין שכוך מלא מתלה מקסימום 4 אינץ?
אשמח לקבל תגובות מאנשים שהתחרו בעבר
בתודה מראש


חזרה לפורום