טקסט הודעת פורום
| 4/16/2009 1:03:00 AM |
|
נושא: אופנים לתחרויות XC תאריך: 4/16/2009 1:03:00 AM
מחבר/ת: ג´ון טראביס
האם יש איזשהוא דגם מומלץ לתחרויות XC האם מומלץ ז"ק או לחילופין שכוך מלא מתלה מקסימום 4 אינץ? אשמח לקבל תגובות מאנשים שהתחרו בעבר בתודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|