הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/16/2009 10:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar עם תוכן  בעקרון, מנסים ורואים מה נוח...
נושא: בעקרון, מנסים ורואים מה נוח... תאריך: 4/16/2009 10:32:00 AM
מחבר/ת: Eran Shahar

אבל אחרי נסיון של שישה אוכפים, אני הכי אהבתי שניים: Selle SMP, וגם Specialized BG.היתרון שך SELLE לטעמי הוא החופשיות בתנועה קדימה ואחורה באוכף. אבל זה עניין של טעם.
יש דיל לא רע על SELLE SMP ב- CRC.


חזרה לפורום