נושא: בעקרון, מנסים ורואים מה נוח... תאריך: 4/16/2009 10:32:00 AM
מחבר/ת: Eran Shahar
אבל אחרי נסיון של שישה אוכפים, אני הכי אהבתי שניים: Selle SMP, וגם Specialized BG.היתרון שך SELLE לטעמי הוא החופשיות בתנועה קדימה ואחורה באוכף. אבל זה עניין של טעם. יש דיל לא רע על SELLE SMP ב- CRC.
|