הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/16/2009 10:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  ננעלים לא בצורה מוחלטת
נושא: ננעלים לא בצורה מוחלטת תאריך: 4/16/2009 10:15:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

קודם כל - מי שאמר לך את זה, שיסביר.

לדעתי מדובר על פלטפורמת דיווש יציבה בצורה כזאת או אחרת.
המשמעות היא שעד מכה בעוצמה מסויימת (לפעמים אפשר לכוון ולפעמים זה פנימי) הבולם נעול לחלוטין, ומעל עוצמה מסויימת נפתח לפעולה רגילה. זה נועד גם לאפשר עיקוב משופר אחרי תואי הקרקע (בשביל זה יש שיכוך), וגם למנוע עומסים מוגזמים מהשלדה ומהבולם עצמו.

לגבי ההבדל בין האופניים - אפשר לבדוק את המפרט, ויתכנו הבדלים, אבל שני המותגים ידועים במחירים זולים יחסית למפרט, וקשה לי להאמין שההבדל יהיה גדול.
אם שניהם היו זמינים לך, הייתי ממליץ על רכיבת נסיון, והעדפת האופניים הנוחים יותר.
אם יש לך סבלנות, זו עדיין הצעתי.
אם רכבת על הפוקוס והם נוחים לך - אתה יכול לחסוך את ההמתנה.

מקווה שעזרתי...
בהצלחה


חזרה לפורום