נושא: האם זה בכלל אפשרי או פשוט.... תאריך: 4/17/2009 12:41:00 PM
מחבר/ת: Shmuel
חבר שלי עשה תאונה עם האופניים שלו מוטוקרוס נכנס בו בשטח..חזיתי... :mad: עכשיו לבעיה! יש לו מעצורי ברקס Tektro Auriga Pro hydraulic! בפגיעה הידית השתחררה, והבוכנה שדוחסת את השמן לברקס יצאה ממקומה עכשיו השאלה שלי היא... איך מחזירים אותה למקום?
|