הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/17/2009 12:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Shmuel עם תוכן  האם זה בכלל אפשרי או פשוט....
נושא: האם זה בכלל אפשרי או פשוט.... תאריך: 4/17/2009 12:41:00 PM
מחבר/ת: Shmuel

חבר שלי עשה תאונה עם האופניים שלו מוטוקרוס נכנס בו בשטח..חזיתי... :mad: עכשיו לבעיה!
יש לו מעצורי ברקס Tektro Auriga Pro hydraulic! בפגיעה הידית השתחררה, והבוכנה שדוחסת את השמן לברקס יצאה ממקומה עכשיו השאלה שלי היא... איך מחזירים אותה למקום?


חזרה לפורום