טקסט הודעת פורום
| 4/17/2009 3:00:00 PM |
|
נושא: לחץ אוויר תאריך: 4/17/2009 3:00:00 PM
מחבר/ת: אבי אלקובי
רציתי לדעת בבקשה מהו לחץ האוויר שצריך להיות בגלגלים יש לי צמיגים ברוחב 2.1 אני רוכב גם בכבישים וגם בשבילים לבנים על הצמיג כתוב מינימום 40 מקסימום 65 האם לחץ של 50 יהיה טוב???
|
חזרה לפורום |
|
|