נושא: שאלה שאין עליה תשובה מדעית תאריך: 4/17/2009 11:15:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה
אני רוכב שטח וגם על כביש ואני נע בין 35 ל40. כששקלתי 80 (וקצת יותר) העדפתי גם 45 לכביש. זה עניין של איך אתה מרגיש. לחץ גבוה ייתן לך גלגול מהיר יותר - אך בשטח הדבר יפגום בתחושת האחיזה. לדעתי תתחיל ב45. אם תרגיש שבכביש החיכוך מאט אותך תעלה את הלחץ. אם בשטח אתה מרגיש קופצני מדיי (בד"כ באופניי זנב קשיח זה מורגש יותר) אז תוריד קצת מהלחץ עם האצבע.
|