נושא: ידית Tektro תאריך: 4/18/2009 7:08:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה
כמו שזה נראה מהתצלום שלך ה"בוכנה" נשברה, החלק החיצוני שלה (זה שאמור להחזיק את הידית למקומה ולקבוע את מיקומה יחסית לכידון) עף - ראה תמונה מצורפת (סימנתי בצהוב).
אני לא מכיר יבואן של Tektro בארץ, ולכן לא יודע אם תמצא מישהו שיוכל לתקן ושיהיו לו חלפים. במידה וכן אז צריך להחליף ככל הנראה את הקרביים של הידית ולבצע בלידינג.
כדאי לחשוב על שדרוג למערכת אחרת (לפחות את האחורי, זה מה שנראה שנשבר, לא?)
|