נושא: איזה מעצורים עדיף ? דיסק או רגילים ? תאריך: 4/18/2009 2:11:00 PM
מחבר/ת: אסף ג
שלום אני חדש בתחום ומחפש אופני כניסה ראשונות... ההתלבטות היא בין אופניים עם מעצורי דיסק או רגילים.... 1.מה מבין השניים יותר טוב ? 2.תחזוקה של המעצורים...מה יותר יקר לתחזק? ומה מצריך יותר טיפול? ואם אפשר עוד הרחבות בנושא מכיוון שאני חדש בתחום וראיתי שפה יש אנשים עם ותק...
תודה.
|