הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/7/2002 8:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלונה עם תוכן  תודה בני! :-) זו אכן תחילתה של סדרה...
נושא: תודה בני! :-) זו אכן תחילתה של סדרה... תאריך: 11/7/2002 8:51:00 PM
מחבר/ת: אלונה

לגבי מידת "נפלאותה"... - אתה (ואחרים) תשפוט, בהמשך! ;) אגב, אשמח לשמוע ממך מה היית רוצה לשמוע מרוכבי העילית הבאים שאראיין, אם יש לך שאלות אישיות אליהם לגבי נושא או נושאים שלא נגעתי בהם...
תוכל לשלוח לי לוואלה מייל.


חזרה לפורום