נושא: תודה בני! :-) זו אכן תחילתה של סדרה... תאריך: 11/7/2002 8:51:00 PM
מחבר/ת: אלונה
לגבי מידת "נפלאותה"... - אתה (ואחרים) תשפוט, בהמשך! ;) אגב, אשמח לשמוע ממך מה היית רוצה לשמוע מרוכבי העילית הבאים שאראיין, אם יש לך שאלות אישיות אליהם לגבי נושא או נושאים שלא נגעתי בהם... תוכל לשלוח לי לוואלה מייל.
|