טקסט הודעת פורום
| 4/18/2009 3:31:00 PM |
|
נושא: אולי תשלח מס´ צילומים תאריך: 4/18/2009 3:31:00 PM
מחבר/ת: אלי חלואני
רוצה לבנות מתקן בעצמי לנשיאת 2 זוגות אופניים XC מחפש רעיונות. מתכוון להשקיע עד 300 ש"ח תעזרו לי מי שניסה ןהצליח עם תמונות ותיאורים
|
חזרה לפורום |
|
|