הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2009 3:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי חלואני עם תוכן  אולי תשלח מס´ צילומים
נושא: אולי תשלח מס´ צילומים תאריך: 4/18/2009 3:31:00 PM
מחבר/ת: אלי חלואני

רוצה לבנות מתקן בעצמי לנשיאת 2 זוגות אופניים XC
מחפש רעיונות. מתכוון להשקיע עד 300 ש"ח
תעזרו לי מי שניסה ןהצליח עם תמונות ותיאורים


חזרה לפורום