הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2009 5:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  טכנית ניתן
נושא: טכנית ניתן תאריך: 4/18/2009 5:18:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

כי האורך הכולל של שתי הקסטות זהה, אבל מאחר וקסטות Ultegra הן בעלות 10 גלג"שים המרחק בין כל גלג"ש לזה שלידו קטן יותר מאשר בקסטה של 9 הילוכים (לדוגמת XT)
מרחק בין גלג"שים ב-Ultegra הוא 3.95 מ"מ
מרחק בין גלג"שים ב-XT הוא 4.34 מ"מ
ולכן תצטרך להחליף גם את השיפטר הימני שאחראי על העברת ההילוכים מאחור לכזה שתומך ב10 הילוכים (שיפטר של כביש למשל)



חזרה לפורום