נושא: כיצד לטפל באופניים אחרי נסיעה בשבילי עפר? תאריך: 4/18/2009 5:28:00 PM
מחבר/ת: עדן ב
שלום, היום נסעתי עם האופניים מסלול של כ-20 ק"מ שמתחיל בהרצליה ומסתיים ביקום (חלק מהמסלול היה אילתור כי התיאור מסלול באתר פה היה קצת שגוי) ורציתי לשאול איך לטפל באופניים אחרי רכיבה כזאת? בן דוד שלי שהוא רוכב אופניים מקצועי אמר שקודם כל צריך לנקות אותם ולכן הוא אמר לי לשים סמרטוט בחור למטה של הכידון (על מנת שלא ייכנסו לשמה מים בניקוי) ואז לקחת צינור ולנקות עם מים את האופניים, להשאיר אותם להתייבשות קצרה ואז לנגב מקומות שעדיין רטובים אם יש כאלה. עכשיו שהאופניים נקיות לשמן אותם וזהו בעיקרון..
יש עוד משהו שאני צריך לדעת? (יש לי אופני Giant Boulder 21 והחלפתי להם שרשרת ואת כל הכבלים מחוסר ברירה כי לא טיפלתי בהם כמו שצריך).
תודה :)
|