נושא: תקרא את המאמר הבא תאריך: 4/18/2009 5:28:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
הוא יענה לך על הרבה שאלות בנושא בלמים - http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=611
בכל מקרה, באופני רמת כניסה עדיף ללכת על בלמי חישוק סבירים (ואולי לשדרג רפידות לטובות יותר) מאשר על בלמי דיסק מכאניים מאיכות גרועה (זה בעצם מה שמקבלים במחירים של רמת כניסה)
|