הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2009 5:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  תקרא את המאמר הבא
נושא: תקרא את המאמר הבא תאריך: 4/18/2009 5:28:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

הוא יענה לך על הרבה שאלות בנושא בלמים - http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=611

בכל מקרה, באופני רמת כניסה עדיף ללכת על בלמי חישוק סבירים (ואולי לשדרג רפידות לטובות יותר) מאשר על בלמי דיסק מכאניים מאיכות גרועה (זה בעצם מה שמקבלים במחירים של רמת כניסה)


חזרה לפורום