הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2009 6:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף ג עם תוכן  אחלה מאמר...עכשיו השאלה היא אחרת...
נושא: אחלה מאמר...עכשיו השאלה היא אחרת... תאריך: 4/18/2009 6:52:00 PM
מחבר/ת: אסף ג

עזר לי מאוד המאמר. תודה.
אוקי אז בתור התחלה עם אופניים ראשונות אני אלך על מעצור V רגיל.
השאלה היא עכשיו מה יותר כדאי אופניים חדשות או יד 2 ???




חזרה לפורום