טקסט הודעת פורום
| 4/18/2009 6:52:00 PM |
|
נושא: אחלה מאמר...עכשיו השאלה היא אחרת... תאריך: 4/18/2009 6:52:00 PM
מחבר/ת: אסף ג
עזר לי מאוד המאמר. תודה. אוקי אז בתור התחלה עם אופניים ראשונות אני אלך על מעצור V רגיל. השאלה היא עכשיו מה יותר כדאי אופניים חדשות או יד 2 ???
|
חזרה לפורום |
|
|