הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2009 6:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Avi Hersh עם תוכן  תודה על מענה. יש קסטות אולטגרה 9.
נושא: תודה על מענה. יש קסטות אולטגרה 9.  תאריך: 4/18/2009 6:59:00 PM
מחבר/ת: Avi Hersh

בכל מקרה אני מחפש יחס העברה מהיר יותר (קרוב יותר לזה של כביש).
1. האם יש קראנק XC עם יחסי העברה מהירים יותר? ל PMP יש דבל אימתני (וכך גם המחיר)...
2. האם ניתן להחליף את הגלג"ש הגדול של קרנק ה XT?


חזרה לפורום