טקסט הודעת פורום
| 4/18/2009 6:59:00 PM |
|
נושא: תודה על מענה. יש קסטות אולטגרה 9. תאריך: 4/18/2009 6:59:00 PM
מחבר/ת: Avi Hersh
בכל מקרה אני מחפש יחס העברה מהיר יותר (קרוב יותר לזה של כביש). 1. האם יש קראנק XC עם יחסי העברה מהירים יותר? ל PMP יש דבל אימתני (וכך גם המחיר)... 2. האם ניתן להחליף את הגלג"ש הגדול של קרנק ה XT?
|
חזרה לפורום |
|
|