נושא: יש יתרונות וחסרונות לכאן ולכאן תאריך: 4/18/2009 10:33:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
1. עבור סכום נתון אתה מקבל מפרט פחות טוב באופניים חדשים יחסית ליד שניה 2. חדשים באים עם אחריות 3. יד שניה צריך לבדוק טוב טוב ולחפש פגמים, חדשים בדר"כ ללא פגמים (ואני בכוונה אומר בדר"כ כי היו מקרים... מצד שניה יש אחריות כפי שכבר אמרתי :) ) 4. המבחר של חדשים הוא גדול ולא תמיד ניתן למצוא את כל הדגמים ביד שניה, מצד שני יש דגמים ביד שניה שכבר לא מיוצרים.
בקיצור, אם יש לך סבלנות וחבר שמבין ויודע מה לבדוק ביד שניה (תמיד ניתן לקחת לחנות ולבקש מהמכונאופן שאנחנו סומכים עליו לבדוק תמורת כ-150 ש"ח) אז מומלץ לקנות יד שניה. אני ממליץ ללכת לבקר במספר חנויות ולהחליט על דגם מסוים שהתחברת אליו לבדוק את מחירו כחדש ואז לחפש יד שניה במצב טוב בכ-50%-60% ממחיר חדש.
בהצלחה :)
|