הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2009 10:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  אתה צודק
נושא: אתה צודק תאריך: 4/18/2009 10:43:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

אבל לפי מיטב ידיעתי בדגמים של 2009 Ultegra מגיע רק עם 10 הילוכים (יכול להיות שאני טועה...)

לגבי החלפת פלטות בקראנק תבדוק את התשובות לגיא סחריה למטה באותו נושא.


חזרה לפורום