טקסט הודעת פורום
| 4/18/2009 10:43:00 PM |
|
נושא: אתה צודק תאריך: 4/18/2009 10:43:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
אבל לפי מיטב ידיעתי בדגמים של 2009 Ultegra מגיע רק עם 10 הילוכים (יכול להיות שאני טועה...)
לגבי החלפת פלטות בקראנק תבדוק את התשובות לגיא סחריה למטה באותו נושא.
|
חזרה לפורום |
|
|