הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2009 10:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל בוגנים עם תוכן  מה שפחות מים
נושא: מה שפחות מים תאריך: 4/18/2009 10:48:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים

היכן שאתה יכול לנקות ללא מים, עדיף. (גם ככה אין מים בכנרת...)
בכל מקרה, ישנם מקומות שלא רצוי להגיע עם מים, בעיקר אלו עם המיסבים, צירי הגלגלים (נאבות), קראנק, שיפטרים והד סט, במקומות אלו אם צריך אני מנקה עם מברשת בלבד כאשר את שאר האופניים אני מנקה עם מטלית לחה (אם בכלל).




חזרה לפורום