טקסט הודעת פורום
4/18/2009 11:52:00 PM
רועי רביב
חברה שאלתי לגבי הגגון
נושא:
חברה שאלתי לגבי הגגון
תאריך:
4/18/2009 11:52:00 PM
מחבר/ת:
רועי רביב
האם יצא כאן למישהו להשתמש ב 591 עם השלדה הנל´?
איך ה 530?
תודה
חזרה לפורום