הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2009 11:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רועי רביב עם תוכן  חברה שאלתי לגבי הגגון
נושא: חברה שאלתי לגבי הגגון תאריך: 4/18/2009 11:52:00 PM
מחבר/ת: רועי רביב

האם יצא כאן למישהו להשתמש ב 591 עם השלדה הנל´?
איך ה 530?

תודה


חזרה לפורום