הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/19/2009 12:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר סמט עם תוכן  שאלה בהילוכים
נושא: שאלה בהילוכים תאריך: 4/19/2009 12:50:00 AM
מחבר/ת: יאיר סמט

מה אני יכול לעשות בשביל שההילוכים שלי יהיו יותר קשים (יותר מהירות) ??


חזרה לפורום