טקסט הודעת פורום
4/19/2009 12:50:00 AM
יאיר סמט
שאלה בהילוכים
נושא:
שאלה בהילוכים
תאריך:
4/19/2009 12:50:00 AM
מחבר/ת:
יאיר סמט
מה אני יכול לעשות בשביל שההילוכים שלי יהיו יותר קשים (יותר מהירות) ??
חזרה לפורום