הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/19/2009 1:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד חדד עם תוכן  איך המחיי
נושא: איך המחיי תאריך: 4/19/2009 1:30:00 AM
מחבר/ת: דוד חדד

קניתי specialized אנדורו 2006 בולם אחורי fox בולם קידמי nekon 145 mm ברקס איראולי מצב ממש ממש מצוין ב5000 ש"ח איך המחיר?



חזרה לפורום