טקסט הודעת פורום
4/19/2009 1:30:00 AM
דוד חדד
איך המחיי
נושא:
איך המחיי
תאריך:
4/19/2009 1:30:00 AM
מחבר/ת:
דוד חדד
קניתי specialized אנדורו 2006 בולם אחורי fox בולם קידמי nekon 145 mm ברקס איראולי מצב ממש ממש מצוין ב5000 ש"ח איך המחיר?
חזרה לפורום