טקסט הודעת פורום
| 4/19/2009 6:29:00 AM |
|
נושא: קיבלת תשובה לגבי ה-530 תאריך: 4/19/2009 6:29:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה
מ"רותם 12" - ראה למטה. וקיבלת תשובה לגבי פתרונות אפשריים נוספים לנשיאה על גגון.
לגבי 591 כדאי לפנות ליבואן כי אין תשובה חד משמעית בעניין גם בפורומים בחו"ל.
|
חזרה לפורום |
|
|