הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/19/2009 6:29:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  קיבלת תשובה לגבי ה-530
נושא: קיבלת תשובה לגבי ה-530 תאריך: 4/19/2009 6:29:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה

מ"רותם 12" - ראה למטה.
וקיבלת תשובה לגבי פתרונות אפשריים נוספים לנשיאה על גגון.

לגבי 591 כדאי לפנות ליבואן כי אין תשובה חד משמעית בעניין גם בפורומים בחו"ל.


חזרה לפורום