הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/19/2009 6:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  ההבדל המשמעותי יחידי - 2Way Release
נושא: ההבדל המשמעותי יחידי - 2Way Release תאריך: 4/19/2009 6:39:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה

ההבדל בניהם הוא שב-770 ניתן להוריד הילוך (הידית הקטנה) לשני הכיוונים - כלומר גם במשיכה עם האצבע (כמו בשאר דגמי שימאנו בעבר) וגם בלחיצה עם האגודל (כמו בדגמי SRAM למשל)

ב-751 רק במשיכה עם האצבע


חזרה לפורום