טקסט הודעת פורום
| 4/19/2009 6:39:00 AM |
|
נושא: ההבדל המשמעותי יחידי - 2Way Release תאריך: 4/19/2009 6:39:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה
ההבדל בניהם הוא שב-770 ניתן להוריד הילוך (הידית הקטנה) לשני הכיוונים - כלומר גם במשיכה עם האצבע (כמו בשאר דגמי שימאנו בעבר) וגם בלחיצה עם האגודל (כמו בדגמי SRAM למשל)
ב-751 רק במשיכה עם האצבע
|
חזרה לפורום |
|
|