הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/19/2009 6:42:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Avi Hersh עם תוכן  אולטגרה 2009 זה כמובן 10, אבל יש מלאי גדול בשוק.
נושא: אולטגרה 2009 זה כמובן 10, אבל יש מלאי גדול בשוק.  תאריך: 4/19/2009 6:42:00 AM
מחבר/ת: Avi Hersh

..של קסטות אולטגרה 9, חדשות. אין בעיה לקנות בחנויות מתמחות.

החלפת פלטה בשימנו נראית הפתרון הזול ביותר (פלטה +כמה חוליות בשרשרת), וגם הכי פשוט ל rollback...לא הולך, מחזירים את הפלטה הישנה, מורידים 3 חוליות וזהו...


חזרה לפורום