נושא: להעלות הילוכים... תאריך: 4/19/2009 9:05:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם אתה מוצא את עצמך בהילוך המירבי יותר מדי, ורוצה שההילוך הגבוה ביותר יהיה גבוה יותר - הכי פשוט להחליף את פלטה גדולה לגדולה יותר.
מרבית המעבירים הרגילים מתאימים לפלטה 44 שיניים - ועם קסטה בעלת גלג"ש 11T זה יחס דיי גבוה. שים לב שהפרש גדול מהמקובל בין הפלטות אתה גם דורש טווח פעולה גדול יותר של המעביר האחורי. כלוב ארוך מיועד בד"כ להפרש של 22T בפלטה הקטנה עד 44T בגדולה.
מהן המידות שיש אצלך כרגע?
|