הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/19/2009 1:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי אלקובי עם תוכן  לחץ......
נושא: לחץ...... תאריך: 4/19/2009 1:47:00 PM
מחבר/ת: אבי אלקובי

רציתי לדעת בבקשה מהו לחץ האוויר שצריך להיות בגלגלים יש לי צמיגים ברוחב 2.1 אני רוכב גם בכבישים וגם בשבילים לבנים
על הצמיג כתוב מינימום 40 מקסימום 65.
כרגע מילאתי 50 האם זה בסדר???
תודה..!



חזרה לפורום