טקסט הודעת פורום
4/19/2009 1:54:00 PM
יאיר סמט
תגובה לאיתן
נושא:
תגובה לאיתן
תאריך:
4/19/2009 1:54:00 PM
מחבר/ת:
יאיר סמט
בגלג"ש יש לי 42 והקסטה 11...
זה שיהיה משמעותי לעלות ל44 ?
ומה זה אומר האותיות (T) ?
חזרה לפורום