הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/19/2009 1:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר סמט עם תוכן  תגובה לאיתן
נושא: תגובה לאיתן תאריך: 4/19/2009 1:54:00 PM
מחבר/ת: יאיר סמט

בגלג"ש יש לי 42 והקסטה 11...
זה שיהיה משמעותי לעלות ל44 ?
ומה זה אומר האותיות (T) ?


חזרה לפורום